Välkommen till min nya blogg!

Mitt första blogginlägg nu då!


Undra vad man ska skriva här nu då? Jag får väl hoppas att det är någon som läser alla de blogginlägg jag skriver.


Idag har jag hunnit med en hel del faktiskt. Har nästa gjort klart ett skolarbete i Samhällskunskap, känns hemskt att skolan snart börjar skulle ha hunnit plugga lite mer trodde jag. Efter det gick man över till grannen och lirade PS3. Klassade honom kan man säga =) Ha även hunnit packa lite till resan man ska iväg på imorgon! Ska nämligen till Milano i Italien och se Zlatan spela emot Calgari i italienska Serie A på lördag kväll. Den bästa julklapp jag har fått.


Då var första blogginlägget avklarat och oskulden är väck.    


Kommentarer
Postat av: Ulrica

Hej

Det ska bli roligt att följa din blogg.

Kram Från din moster!

2009-01-07 @ 22:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0