Utbildningsmässa


Sitter hemma nu och väntar på att åka iväg till Gislaved igen om en stund och våran utbildningsmässa. Vi på ekonomi ska göra en mängd olika saker. Själv ska jag hålla på med SPCS som är ett bokföringsprogram. Vi ska väl mest se söta ut och prata med dem som vågar. Sen tror jag att det blir lite dansa med. Det verkade som om Sead min idrottslärare tyckte det var en bra idé. Man måste ju också hinna titta på de andra klasserna med och se vad de håller på med.


Var och körde innan idag också. Det gick faktiskt ganska bra får jag väl säga. Fick även min tid för Halkbanan idag med så den 16/2 ska jag iväg upp till Jönköping för det. Annars hände det inte så mycket i skolan idag. Hade tråkig tyska fattade ingenting idag men får väl se på det i morgon igen.


Ha det så bra så kanske jag skriver lite i kväll!


GLÖM INTE HANDBOLLEN I TV4 18:30 IKVÄLL!!!


Kommentarer
Postat av: Cizzi

Niklas jag är chockad!! DU påminner om Handbollen!! Äntligen har jag lyckats med min "uppfostran" :) Du gör mig stolt!!! :)

2009-01-19 @ 15:50:58
URL: http://schlagertoken.blogg.se/
Postat av: Joacim

Handboll? Vad är det? Glöm inte derbyt ikväll! Liverpool - Everton kl 21:00 på Canal+ Sport1!!!

Och jag sa ju att du skulle tjata på dem om halkbana, nu går det ju två veckor bara där innan du får boka uppkörning och uppskrivning. Du som ville ha ditt körkort så fort som möjligt.

2009-01-19 @ 17:18:46
URL: http://joacimlindvall.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0