Torsdag och Fredag

Hej

Var ett tag sen jag bloggade nu för när jag kom hem igår var tangetbordet sönder så jag har inte kunnat. 

I torsdags började jag dagen redan vid halv 5 med att se på matchen mellan Sverige-Mexico. Som de flesta redan vet vann Sverige matchen med 1-0. Det var faktiskt en ganska bra match av Sverige. 

Under skoldagen så gjorde jag två prov och hade körlektion. Proven var väldigt små och väldigt lätta. Efter skolan var slut så var det dags för Utvecklingssamtal. Det gick bra som vanligt. Hon hade inte så mycket att komma med så det kändes onödigt att gå dit. 

Sen var det dags för träning och efter träningen hade vi fika och snackade lite. 

Fredag!

Idag var jag ledig från skolan för jag har varit på begravning. Det var mammas frabror och en Burseryds legend som hade dött. Arne var hans namn. Det var som det brukar vara på begravningar. Ganska fin stämning faktiskt och pastorn höll en bra predikan och så.

Nu sitter jag hos Ljung och vi ska väl lira lite PS3 och han kommer få så mycket stryck. 

Ha en bra kväll 
PUSS&Kram  


Kommentarer
Postat av: Joacim

Jovisst är han en legend. Alltid på sin cykel och hälsade glatt när man mötte honom.

2009-01-30 @ 18:53:57
URL: http://joacimlindvall.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0