Tisdag!

Det har varit en ganska lugn dag över det stora hela idag. Skolan först och där fick vi reda på vad vi kommer ha för fadder företag i skolan. Det är en del av vårat projektarbete för er som inte vet. Vårt företag blev Burseryds Bruk. Vi skall göra några rapporter som visar vad företaget gör och lite annat smått och gott. Sen har jag gjort klar min grupps samhälls arbete. Den stora höjdpunkten var annars dagens träning. Känner att det funkar okej. Är ju inte i världen form men jag gör mitt bästa och kämpar på. 

Jocke här kommer iaf lite om fotboll. I tidningarna idag kunde man läsa om den Italinska fotbollsgalan där Zlatan Ibrahimovic tog hem 3 stycken priser. Serie A:s bästa utländska spelare, Serie A bästa spelare och årets snyggaste mål. Får man väl säga var en ganska bra skörd från den galan sämre gick det tyvär för honom på vå svenska idrottsgala där han bara blev 7 i Jerringpriset. Det blev Charlott Kalla som vann det, hade hoppats på Anders Olsson som tävlar i handikapp idrott och är simmare. Tycker att det är väldigt kul och se vilka prestationer som de lyckas med.

Imorgon är det friluftsdag på skolan och jag ska upp och åka skidor på Isaberg. Hoppas att det blir en rolig dag.


Ha det så bra och God Natt


Här kan ni se det mål som blev det snyggaste. http://www.youtube.com/watch?v=gDr71KzFy9c

Kommentarer
Postat av: Joacim

Du är ju på rätt spår, men när fotbollen väl kommer så är det om Zlatan! Aja, du kan lyckas hamna rätt tillslut! Gött att träningen känns bra iaf! :P

2009-01-20 @ 22:45:06
URL: http://joacimlindvall.se/
Postat av: Cizzi

Håller med dig Niklas. Anders Olsson borde vunnit Jerringpriset!! Men härligt att jacobsson delade med sig av sitt pris till honom och alla andra handikappidrottare.

2009-01-21 @ 09:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0