Söndag

Hej Hej!

Nu har jag tränat och slappat lite. Nu sitter jag framför datorn och tittar lite på Inter-Sampdoria. Ska nog byta till Real Madrid-Deportivo la Coruna. Hoppas att Real kan vinna den matchen. Innan idag såg jag första halvlek mellan Bolonga-Milan. Det är lite tråkigt att titta på de Itaienska domarnas standard. Riktig dålig var denna domare. Tyvär fick en hyfsad bar frisparksläggare göra ett mål. Däremot inte på frispark. För de som inte förstår är det David Beckham som gjorde sitt första mål för Milan. 

Annars var det ltie tittande på finalen mellan Sverige-Ryssland i Bandy VM. Det blev till sist ett nytt VM-guld till våra svenska bandyhjältar. 9 svenska guldet. Handbollen gick ju tyvär inte så bra idag heller nu får vi hoppas på att vi blir sjua iaf.

I morgon är det skolan igen och hela mitt kompisgäng är borta. Philip,Emil och Marcus är lediga för de är på Oassis idag. Patrik ska till Jönköping, men men det ska nog gå bra iaf. 

Ha en bra kväll 

God Natt    

Kommentarer
Postat av: Joacim

Vad menar du med "tyvärr gjorde Becks mål"? :S Vad har du emot honom? Eller är det bara för att jag blir glad när han gör det?

2009-01-25 @ 21:58:21
URL: http://joacimlindvall.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0