Skolan

Hej. Sitter i skolan och skriver nu. Ska ha matte snart. Vi gjorde nyss vår presentation av vårt samhällsarbete. Det gick faktiskt bra och det kändes som att Åsa blev nöjd med oss.

Orkade faktiskt inte skriva igår. Var väldigt trött och gick och lade tidigt. Igår kväll blev det en del sport. Först handboll med Ljung. Sverige vann ju mot Kuwait. Men de spelade helt värdelöst. Hoppas det bli bättre ikväll mot värdnationen Kroatien. Den matchen börjar 20.30 i TV 4. Det är gruppfinal och en viktig match inför mellanrundan. Efter Handbollen blev det lite Bandy. Sveige besegrade Ryssland på straffar och därmed kommer de vinn gruppen och få ett ganska lätt motstånd i Semin på Lördag. 

Idag ska jag träna och sen ska jag hem till Sandra efter hennes och min träning. Imorn är vi lediga från skolan och det ska bli skönt och sova lite längre. 

Tror jag skriver lite ikväll med. 

Ha en bra dag så hörs vi!   

Kommentarer
Postat av: Joacim

Håller med dig, skönt att vara ledig imorgon. Jag menar idag börjar jag redan vid 13:00, vilket innebär att jag snart måste gå till skolan! Tur att vi bara har föreläsningar tre dagar i veckan, hade aldrig klarat det annars!

2009-01-22 @ 12:38:08
URL: http://joacimlindvall.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0