Måndag!

Hemma efter utbildningsmässan igen, var inte så jätte kul. Kändes som man inte gjorde någon nytta där uppe i Gislaved. Jag och Sandra dansade lite i Skolgatan det var väl det ända viktiga. Vi dansade Bugg, vals, trojka och polka. Det var faktiskt ganska så roligt.


Det var väldigt synd att man missade Handbollen idag. Sverige vann mot Spanien som så sent ifjol blev trea på OS. Det säger en hel del om hur bra detta svenska lag är med de nya förbundskaptenerna Staffan Olsson och Ola Lindgren. För de som inte vet är Staffan Olsson en av Sveriges bästa anfallsspelare genom tiderna och Ola Lindgren en av Sveriges bästa försvarsspelare genom tiderna. Matchen slutade 34-30. Så Cizzi jag tänker Handboll också. Hehe


HV:s match mot Luleå missade jag också men hann hem och se nästan hela tredje perioden. Får väl bara instämma med alla experter Stefan Liv är i GRYM form för tillfället. HV fick också 2 backar skadade under matchen Nichlas Torp och Nicholas Angell. Så HV spelade mer än halv matchen med bara 4 backar. Så vi får vara nöjda med 3 pinnar i denna match med. Kvällens målskyttar var Teemu Laine och Johan Davidsson. Delar inte ut några omdömen idag för jag har sett för lite.


Imorn är det skola och träning som gäller. Hoppas ni har haft en bra dag och ha det bra imorn med.


God Natt     


Kommentarer
Postat av: Joacim

Snart sluta jag läsa din blogg, står ju bara om oviktiga saker! Hockey, handboll, politik. Jag menar, VAR ÄR FOTBOLLEN?!

2009-01-19 @ 23:15:09
URL: http://joacimlindvall.se/
Postat av: Cizzi

Jag är en stolt moster!! :) Du har äntligen lärt dig!! :)

2009-01-20 @ 06:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0