Ledig!

Hej Hej!

Det blev inget bloggande igår kväll. Sen jag bloggade i går förmiddag så har jag gjort en hel del. Dels hade vi Styrelsemöte med elevrådet. Jag var och tränade. Det tuffaste passet hittills. Men det var ganska skönt faktiskt. Sen var det snabbt hem och kolla på Handboll. Sverige fick tyvär stryk av Kroatien med 30-26 men jag tycker att de stod upp bra och gjorde en bra match. Nu får vi hoppas att de lyckas slå Frankrike i mellanrundan istället.

Nu sitter jag hemma hos sandra och vio har precis ätit frukost och så. Vi ska iväg till ullared sen. Få se om man hittar något. Får inte gå med Sandra hela tiden för hon ska visst köpa present till mig. bara 9 dagar kvar nu tills man blir 18. Tänk vad stor man blir. HEHE

Hoppas ni får en bra dag och vi hörs sen

Ha d gött!

Kommentarer
Postat av: Cizz

Ja visst stod de upp mot Kroatien och nu J**vla ska de visa snigelätarna vem som äger !!!!

Varför påminner du om hur lång tid det är kvar till födelsedagen.. vill inte vill inte vill inte :)

2009-01-23 @ 12:24:04
Postat av: Linnea

Haha, vad förvånad jag blev när jag såg Hv-logganxD Grattis i förskott gamling;)

2009-01-23 @ 22:29:17
URL: http://linnealarzzon.blogg.se/
Postat av: anna

Kan inte du skicka protokollen från elevrådsmöten jag har missat, så jag ser lite vad ni har sagt :p

2009-01-24 @ 12:08:04
URL: http://annapluttbakker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0