Hockey

Då var dagens första match avklarad och jag får säga att jag är ganska nöjd fast det bara blev en pinne. HV fick stryck mot Frölunda med 5-4 efter sudden. Matchen dommnerade Frölunda kraftigt och Hv ska vara nöjda med att Stefan Liv ÄNNU en gång räddar oss när vi spelar dåligt. Annars får jag säga att det är ganska kul att alla säger att Frölunda spelar jätte bra när HV spelar en ganska bra bit frän sin förmåga men man ska ju vara bäst jämt så.

Nu är det dags för Handboll. HEJA SVERIGE!

HA D GÖTT

Kommentarer
Postat av: Joacim

Frölunda var ju värda tre pinnar så det smäller om det. Jag kollade på matchen med fyra HV killar, alla tyckte att Frölunda borde vunnit. Handbollen var ju dock ännu mer pinsam än HVs match. 11-3 liksom, sjukt kassa!

2009-01-25 @ 01:12:26
URL: http://joacimlindvall.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0