God morgon

Nu har jag varit vaken en stund och gjort klart de sista inför resan till Milano.

Har även hunnit kolla lite på Mats Sundins debut mtach för Vancouver Canucks. HAn är ju verkligen en av de riktigt stora svenska ishockeyspelare vi har haft. Att vara lagkapten för en klubb som Toronto är inte ett litet uppdrag och han bar ju verkligen den klubben framåt när han var där. Lycka till i framtiden Mats!

Får se när jag kommer till att blogga igen få se om det blir något nere i Milano annars får ni vänta till på måndag för en slutrapport.

Ha d Gött

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jaså det blev en blogg till sist... O inte ett ljud till mig:P Jaja... Hoppas du får en bra resa:D Älskar dej<3<3

2009-01-08 @ 16:11:29
Postat av: Sandra

Jaså det blev en blogg till sist... O inte ett ljud till mig om de, illa:P Jaja... Hoppas du får en kanon resa:D Älskar dej<3<3<3

2009-01-08 @ 16:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0