Fredag

God Kväll alla blogg läsare!

Idag har jag inte gjort så mycket. Jag, Sandra och Monica (Sandras mamma) åkte iväg till Ullared under eftermiddan och det var väl sådär roligt. Jag fick däremot en väldigt rolig pratstund med jocke när jag var där. Annars blev det inte så mycket handlat. jag och Sandra köpte den sista presenten till Jocke idag. Tror faktiskt att det passar jocke jätte bra. hehe. Ikväll har jag och sandra mest slappat framför TV:n. lite bråk om vad vi skulle titta på men det löste sig tillslut.

Imorgon blir det väl en del tv tittande till. Får se när jag åker hem om jag ser på hockey lr inte.

Ha det så bra God Natt 

Kommentarer
Postat av: Joacim

Nu är jag nyfiken! Och jag tyckte också att det var ett trevligt samtal!

2009-01-23 @ 23:40:17
URL: http://joacimlindvall.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0