Onsdag

Nu var det ett tag sen jag bloggade. Har inte orkat skriva och inte haft något roligt att skriva om.

Idag var det en väldigt lugn dag i skolan och jag hade körlektion idag med. Det gick bra så man känner att man nästan kan det här nu. Ikväll har jag mest pluggat. Prov i marknadsföring i morgon. Dessutom ska vår projektarbets grupp (Jag, Patrik, Philip och Emil) åka till Burseryds Bruk imorn och ha den första intervjun med dem. Jag och Sandra har också bokat resa till i sommar det blir 1 vecka på Kreta i Juni. Hoppas att det ska bli jätte bra.

Under kvällen har jag skådat en comback i svensk ishockey. Peter "Foppa" Forsberg gjorde nämligen debut i MoDo tröja i kväll. Det var i Ångemanlands DM-final som "Foppa" gjorde debut. Det var kanske inte den bästa match han har gjort. Det syntes att det var ett år sedan han spelade senast. Jag hoppas verkligen att han lyckas komma tillbaka nu när han försöker igen. Jag har annars tyckt att han ska lägga ner sitt hockeyspelande och bli ihåg kommen för en av de största inom svensk hockey. Machen förlorade för övrigt MoDo väldigt överraskande med 8-7 efter Sudden. KB 69 som de mötte spelar normalt i Divsion 1 och började matchen med ledning 6-0.

Hoppas ni har haft en bra dag!

GOD NATT! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-03-11 @ 11:39:51
Postat av: Moderaten

Moderaterna är mycket bättre än socialdemokraterna!

2010-03-11 @ 11:42:11
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Min älskade farbror fyller år idag och jag har skrivit ett kort grattis inlägg till honom. Skulle vara glad om du kommenterade och skrev typ ''Grattis'' så han blir glad senare när han ser inlägget :D

2010-03-11 @ 12:09:25
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gratis presentkort!!!

Du får 75 poäng!

http://gratisbio.se/?RecruiterID=70720



http://laurenconradvskristincavallari.blogg.se

2010-03-11 @ 12:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0