FÖDELSEDAG

GRATTIS TILL MIG SJÄLV!

Idag är det 18 år sedan jag föddes. Dagen har iaf startat bra med lite presenter och frukost på sängen. Nu har jag även spelat för första gången själv och lagligt. =) Hoppas det går vägen bara, Har även kollat på resa till i sommar med min underbara Sandra. 


Om några timmar ska man iväg till Gislaved och träna i deras konstgräshall. Det ska bli skoj och springa runt på en grönmatta =)


Jag vill även passa på att säga ett stort GRATTIS till min moster CIZZI som fyller 27 år idag!



Hoppas ni får en bra dag! 


Kommentarer
Postat av: Joacim

Grattis sötis!

2009-02-01 @ 12:00:05
URL: http://joacimlindvall.se
Postat av: Cizzi

Tackar kära systerson:) Grattis själv!!! :)

2009-02-01 @ 14:53:50
URL: http://schlagertoken.blogg.se/
Postat av: Anci

GRATTIS Niklas på 18-årsdagen!

Kram från mig till dig!

2009-02-01 @ 18:16:27
Postat av: Anonym

GHrattis. jag har dock redan sagt grattis. men men..

2009-02-04 @ 21:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0